پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205090
گرد و غبار مهمان ناخوانده چهارمحال و بختياري در روزهاي آتي
تاریخ انتشار : 1395/03/09 16:54:50
نمایش : 1645
کارشناس هواشناسي اداره‌کل هواشناسي چهارمحال و بختياري گفت: انتظار مي‌رود در چهارمحال و بختياري به دليل وزش باد شديد تا اواخر هفته روند کاهش کيفيت هوا و افزايش گرد و غباردر جو وجود صورت بگيرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، معصومه نوروزي کارشناس هواشناسي اداره‌کل هواشناسي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: وزش باد يکي از دلايل کاهش کيفيت هوا است.

وي تصريح کرد: انتظار مي‌رود در چهارمحال و بختياري به دليل وزش باد شديد تا اواخر هفته روند کاهش کيفيت هوا و افزايش گرد و غباردر جو وجود صورت بگيرد.

نوروزي براي امروز و فردا آسماني صاف تا کمي ابري پيش‌بيني کرده و افزود: اما در روزهاي آينده وزش باد شديد در استان وجود خواهد داشت که با اين وجود افزايش گرد و غبار و هوا و کاهش ديد افقي دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس هواشناسي اداره‌کل هواشناسي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه غبارآلود شدن هوا مي‌تواند براي برخي از افراد مضر باشد خاطرنشان کرد: در روزهاي آينده کودکان و سالمندان از رفت و آمدهاي غيرضروري در فضاي بيرون از خانه خودداري کنند.

وي همچنين از کاهش دماي هوا در اين استان خبر داد و گفت: به کشاورزان چهارمحال و بختياري توصيه مي‌شود اقدامات لازم و ضروري را براي کاهش خسارت سرمازدگي محصولات کشاورزي انجام دهند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html